tirsdag 4. oktober 2011

ingrid prøver nye ting…

IMG_3597

denne gangen er det ulike typer melk som skal testes ut. soya-, ris- og havremelk, faktisk. liiitt skeptisk, men veldig spent også. foreløpig har jeg prøvd sjokomelka(surprise). litt mektig, kanskje. ellers hører det med at jeg drakk den samtidig som jeg spiste sushi (når skal jeg lære at pinner ikke er spiseredskaper?). som om det ikke sa seg selv, var det en dårlig kombinasjon. neste forsøk blir nok med brødskive til. i morgen skal jeg bake speltbrød, hadde jeg tenkt. spanande!

2 kommentarer:

  1. Sambuaren Ingrid er så glad i5. oktober 2011 kl. 12:43

    SYNNØVE FINDEN? jeg tror det begynner å bli kaldt enkelte steder.

    SvarSlett
  2. I KNOW, right?

    TINE har tydeligvis ikke så godt utvalg i soyamelk. Men jeg kjøpte laktoseredusert TINE-melk da. For å veie opp litt.

    SvarSlett