fredag 25. november 2011

bokorm

det er deilig å unnslippe verden med en bok. det kribler litt i magen når jeg er på biblioteket, og står foran radene med ord og setninger. jeg må nesten vite hva jeg vil lese før jeg går dit, hvis ikke klarer jeg aldri å bestemme meg. jeg låner lydbøker, ettersom jeg synes det er herlig å hvile øynene mine, som er litt overarbeidet om dagen. oppgaveskriving tar på. lydboka er kjekk å ha når jeg tar oppvasken, løper til bussen, kjeder meg, tar meg en hvil, pusser tennene eller bare har lyst til å høre mer.

den siste tiden er det disse som har underholdt meg:

jeg begynte på atonement av Ian McEwan, men jeg gjorde den feilen å se filmen før jeg hadde lest ferdig. det ødelegger liksom spenningen en smule. jeg skjønte mer, ettersom hun som leste opp lydboka var veldig britisk, og å forstå sammenhengen var litt utfordrende, men litt av poenget med å fortsette var borte.

1 kommentar:

  1. Hei!! Klart du kan:) Send meg en mail på randihusom @ hotmail.com , så sender jeg bilder i retur :) Det går ikke an å kopiere rett fra bloggen :) Ha en fin fredagskveld!! Randi.

    SvarSlett