lørdag 19. november 2011

se min kjole

jeg skulle egentlig finne en kjole til bryllupet neste sommer, og så ble jeg bare litt… betatt. av blondene, skjørtene og fargene.

jeg er litt usikker på om jeg har vist frem noen av disse før. meeen. de er for fine til å la være. til dere gutter og kjole-uinteresserte: unnskyld. but bear with me.

 

 

 

 

 

 

 

 

ASOS Midi Dress with Lace and Mesh

hun er litt ranglete hun her, men jeg kommer nok til å fylle ut kjolen litt mer. *le*

 

 

 

 

 

 

 

 

ASOS Skater Dress With Flower Applique

blomstene på overdelen på denne er nyydelige. litt dristig rygg, men jeg elsker den.

 

 

 

 

 

 

 

 

ASOS Short Sleeve High Neck Pleated Midi Dress

denne er ganske enkel, men man må jo kunne dolle seg opp til hverdags også?

 

 

 

 

 

 

 

 

ASOS Midi Dress with Ruched Panels

denne er ganske spesiell i midjen – men kul. en definitiv kandidat til bryllupet.

 

 

 

 

 

 

 

 

ASOS Midi Dress With Ruffle Neck

denne kan brukes med litt mer casual accessoarer eller høye hæler til fest.

 

 

 

 

 

 

 

 

ASOS Waisted Dress with Rose Trim

denne er. så. nydelig. litt kort til å være en kjole, så jeg ville nok brukt den til jeans.

 

 

 

 

 

 

 

 

Johann Earl Crochet Heart Collar Dress

jeg liker så godt halsen på denne.

 

 

 

 

 

 

 

 

A|Wear Crochet Sleeve Pleat Dress

passe lenge, nydelig stoff og SE på de søte ermene da.

 

 

 

 

 

 

 

 

ASOS Midi Dress in Mesh Spot

PRIKKER! denne er så KUL.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar