mandag 12. desember 2011

denne går til deg, far.

jeg har tilbragt en hel kveld med å diskutere traktorer, lessevogner og annet landbruksutstyr.

altså. en landbruksinteressert person har ikke så mange å samtale med om disse tingene. du skulle sett ansiktet til andreas (en venn av håkon, (som jeg og ellen gikk på sygna med) som dessuten er søskenbarnet eller noe til joachim. andreas er dessuten i slekt med oddvar, (som bor med joachim) som er broren til mari som jeg synger i kor med. så vet du det.) da han skjønte at jeg faktisk visste hva en pöttinger var. vi har sjekket ut traktorer (fendt farmer 240s og fendt 250 for eksempel.) og siloskjærere (jf1050) pluss at vi har sjekket ut maskinparken på val vgs. og verst av alt? jeg synes det var interessant.

ellen sier at jeg er en nerd. jeg lurer på om hun har rett. jeg er en nerd på gress.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar