søndag 11. desember 2011

jente-jenta

med faren for å virke helt utrolig kjempeoverfladisk hengende over meg legger jeg like godt ut noen ønsker/drømmer/jeg-forventer-ærlig-talt-ikke-at-noen-gir-meg-dette-ting. bare fordi de er fine. og så husker jeg lettere hva jeg faktisk trenger (i den grad man trenger neglelakker og annet dill.) til senere. denne går ut til dere jålejenter der ute. *smask*

jeg ønsker meg denne. sånn… veldig. boom boom POW.

øyevippetang. TARTE og SHU UEMERA sine er de beste ifølge blogge- og kjendisverdenen.

en god hårbørste til panneluggen (som jeg må huske å klippe snart.)

en ordentlig kjølltang – helst av merket BHLDN i størrelsen 1” eller 1 1/4”. den jeg har nå gjør rett og slett ikke nytten.

en ordentlig rettetang. jeg kan ikke bruke ellen sin for alltid heller. The Croc skal være markedets beste. ellers er GHD sine også gode.

en god hårføner – med ulike temperaturer. jeg trenger en hårføner med både kald og varm luft, og ulik styrke. denne fra elchim er bra.

metagrip_bobbypins

og tusen millioner hårnåler – de forsvinner ALLTID. disse fra metagrip skal være bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar