fredag 9. desember 2011

ønskeliste

jeg har jo som jeg har skrevet tidligere gavestopp. jeg er også veldig glad i alternative julegaver. hjemmelagede gaver varmer også hjertet mitt. om noen likevel skulle trenge noen hint, kommer noen her. kanskje finner du tips til noen andres gave også?

juletrepynt. jeg samler på vakker og unik juletrepynt. én spesiell ting holder i massevis. :) Særlig pynt i glass eller sølv er jeg glad i, men rødt og naturmaterialer er også veldig julete og fint. min yndlingspynt er engler. finn noen tips her.

julepynt. jeg skulle gjerne hatt en rød løper (litt dyp rød) på minst 130 cm, gjerne 150 cm.

kattekopp fra Mugtail

god te. denne er fra PUKKA

spill. sjekk ut ulike kule spill på brettspill.no

det er lov å prøve seg. Samsung galaxy S2.

Filmer.

Ocean’s 11, 12 og 13. Amalies jul. Dirty Dancing. Love Actually. Fried green tomatoes. Tre nøtter til askepott.

 The 2 Sues disse kan jeg aldri nevne nok. jeg forventer ikke at noen skal gi meg en, men jeg må jo ta den med. ;)

Gavekort er en vinner. Jeg trenger nye klær. Mat er også fint. Jeg liker mat (bare uten hvetemel, gjær og hvitt sukker.). Ullsokker blir jeg alltid glad for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar