lørdag 3. desember 2011

pyntet til advent

IMG_4723

de lilla telysestakene fikk jeg til jul i fjor av min venninne Victoria. vi har startet en ny tradisjon – hvor vi samles for å se Love, actually i førjulstida. herlig.

IMG_4725

bildene har jeg laget selv, det første året jeg bodde i Trondheim. ventetid er nettopp det advent er – og føles som. jeg ser frem mot julefeiringen. fri, julegudstjeneste, far som leser juleevangeliet – på nynorsk, mors julemat og å ha fri noen dager før et nytt semester setter inn. herlig.

leiligheten er sakte men sikkert på vei mot å bli pyntet og vasket. stua og kjøkkenet er vasket, men med eksamenstid og stress blir det fort ganske rotete igjen. da er det godt å kunne ta fem minutter, tenne stearinlys, knipse noen bilder og slappe av.

3 kommentarer:

  1. Så koselig!
    Likte bilde utrolig godt!

    Ha en fin ventetid,
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  2. Koselig..)) flott bilde... Lykke til i utfordringen...))

    ha en fortsatt fin 2. søndag i advent..:))

    SvarSlett
  3. Utruleg vakkert! Dette likte eg, flinke deg :) ønsker deg ein super dag! klem frå Helene

    SvarSlett