tirsdag 10. januar 2012

de harde (eller

myke) fakta

det er liksom litt vanskelig å komme i form mens man sitter i sofaen og ser TV. en dag var jeg på biblioteket og lånte kom i form med yngvar. så satt jeg der da, og så på TV, mens boka lå der ved siden av. til slutt gjorde den meg så rastløs at jeg måtte gå en tur. og så var det gjort. jeg har åpnet boka, lest den fra perm til perm og bestemt meg.

det er plutselig ingen vei tilbake. nå har jeg tatt mål av kroppen både her og der, og tatt bilder av hvordan kroppen ser ut ved start. det er brutalt å se seg selv… utenfra, på en måte. å se seg selv i cm og kilo. men. nå skal jeg ikke tenke mer på det, men fokusere på å få meg selv i form, og hvis jeg er heldig vises det på kroppen også.

Bildervedstart

de harde, eller strengt talt myke faktaene er notert ned i boka mi, og nå gjenstår den morsomme, utfordrende og spennende delen: komme meg ut.

over og ut fra sofakroken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar