torsdag 26. januar 2012

å ha en blogg er en underlig sak. man blir liksom holdt ansvarlig for meningene sine og sånn. for står det på internett, er det jo så klart sant.

abraham lincoln sa at du ikke skal tro på alt som står på internett. eller the interweb som jeremy clarkson kaller det. han er min yndlings-halvskallede-mann-i-midtlivskrise. det skal sies at han ikke har så mye konkurranse. men kul er han uansett. om enn en litt pussig smak i biler, kanskje.

og så er det det, at på en blogg er det så veldig lett å bare skrive noe, og så svisj – kan alle lese hva du tenkte akkurat i det du trykte på publiser. så ofte som jeg blogger om meningsløse ting mens jeg er overtrøtt, burde jeg fått noen timers betenkningstid før noe ble publisert på bloggen. et eget ingrid-filter. er du sikker på at du vil publisere? jeg trykker ja. virkelig? du kan enda ombestemme deg. vil du virkelig publisere? ja, sa jeg jo. klikk, klikk, klikk. siste sjanse – ja eller nei? JA! for svingende! OK. innlegget vil publiseres om 24 timer. nå – gå å legg deg.

dette var en eneste lang avsporing. men, en trivelig en, sådan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar