tirsdag 28. august 2012

utsikt

2012-08-28 11.42.46

i dag har jeg vært på tur. til våttåhaugen (eller noe i den duren. det innfødte språket er ikke alltid like enkelt å desifre.).

2012-08-28 11.48.06 – montasje

utsikten i retning av hvor jeg bor. på 984 meters høyde blåste det friskt, men det var bare herlig. jeg synes vi burde ha skoleturer mye oftere. ukentlig er passe, spør du meg. hadde du spurt meg mens jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg sagt at å gå hjem fra skolebussen var mer enn langt nok. vel, vel. ting forandrer seg.

2012-08-28 13.24.26

utsikta på vei nedover kåsranden. flott! jeg var sist ned, men det passer meg vel egentlig greit. dessuten ble det med en hel matboks med blåbær hjem. og nå som jeg har gått tom for bokser å fryse dem ned i…

1 kommentar:

  1. våttåhauin e et fint turmål! :) rart dere ikke blåste bort i dag! det holdt jeg og junior på å gjøre i dag...

    SvarSlett