onsdag 5. september 2012

i boligannonser ser man ofte at ting legges fram på en veldig fin måte. du ser et bilde av et slitent hus som ser mer ut som en litt romslig utebod. eller enda verre – du ser ikke bilde av huset i det hele tatt, men av utsikten. ord som koselig, intimt og stort potensiale får meg til å bla raskt videre. går eiendomsmegleren så langt som å si at omfattende renovering må påregnes er det skikkelig ille.

jeg er ikke så god på selvpromotering eller å pakke ting inn. jeg legger ikke skjul på hvor innmari rar jeg kan være. kanskje burde jeg pakke inn sannheten litt? i stedet for å beskrive meg selv som høylytt og til tider irriterende burde jeg kanskje si livlig? følelsesmessig berg-og dalbane kan oversettes med engasjert. i stedet for lat kan jeg si setter pris på hjemmekos. ikke matvrak. men glad i kulinariske opplevelser.

njeh. jeg tror jeg fortsetter å være meg jeg. jeg er ingrid. som ler så høyt at folk snur seg. snakker med mat i munnen. kan være sint og glad på én gang. relativt lat, men liker å gå tur. henger hodet ut vinduet av bilen og later som jeg er en hund. bare fordi vi snakket om hunder. eller av ingen grunn i det hele tatt. noen synes det blir for mye av det gode. og det er helt greit. for det er slik jeg liker meg. og det er tross alt jeg som skal leve med meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar