fredag 28. september 2012

jeget ikke når eller hvordan det skjedde, men på et eller annet tidspunkt ble jeg en lærer.

jeg improviserer. hele tiden. oiii, fikk jeg ikke forberedt meg til den timen nei. nei men, da tar vi det på sparket folkens. åpne på side…. mmmh. 34!

jeg bekymrer meg. hele tiden. det er litt slitsomt. men mest godt. jeg bryr meg.

jeg. et notorisk nattedyr som ikke kan fordra å legge meg tidlig. jeg legger meg halv elleve-elleve bare for å kunne være i godt humør dagen etter.

jeg. allergisk mot forpliktelser av alle slag. våkner tidlig. møter opp på jobb. gjerne før åtte til og med. bare for å se gjennom hva jeg skal gjøre den dagen.

jeg. som var redd tenåringer. jeg synes de er ganske ålreite mennesker.

jeg liker å være lærer. jeg har ingen fritid. spiser ikke ordentlig mat. leiligheten ser ut som et krater. pulten på jobb ser ut som et krater. men det er fint. og jeg vet at det er slik fordi jeg er ny. det går seg til. for nå er jeg blitt en lærer.

1 kommentar: