søndag 11. november 2012

jeg er blitt mamma

til tre små, herlige barn.

for mange år siden fikk vi et spennende brev i posten. det var bildet av min splitter nye søster, helt på andre siden av jorden. hun var så søt. hun var interessert i datamaskiner. bodde i filippinene. og trengte hjelp. min hjelp.

i dag er jeg i midten av tjueårene. jeg har ikke lenger søsken rundt om kring i verden. jeg har barn. barn som trenger klær. mat. medisiner. håp.

jeg har en datter i brasil. carla er ei stille og beskjeden jente på 6 år. i tillegg har jeg to andre barn.

jeg er fadder til to barn gjennom misjonsalliansen, og nå også gjennom unicef.

Send SMIL til 02015 for å bli fadder i unicef.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Takk for din historie og ditt bidrag til UNICEF gjennom å være fadder. Takk :) mvh Helene i UNICEF

    SvarSlett