tirsdag 8. januar 2013

ann helen og eldar

et vennepar av meg giftet seg i helgen, og jeg fikk det ærefulle (og litt skumle) oppdraget å fotografere i bryllupet. jeg fikk god nytte av min nyeste anskaffelse, nemlig et splitter nytt objektiv. denne uka har jeg for det meste utsatt alt det kjedelige jeg må gjøre, slik at jeg kunne kose meg med å redigere bilder i stedet. det er morsomt å se at jeg har utviklet meg som fotograf!

IMG_8383

mor og datter kommer opp kirkegulvet. ved alteret venter en noget spent brudgom.

IMG_8389

IMG_8423

endelig mann og kone.

IMG_8411

nydelige strinda kirke.

IMG_8693

avskjed om kvelden med funklende stjerneskudd.

4 kommentarer:

  1. Veldig vakre bilete, Ingrid! Du er så flink :-) Og så var det sanneleg eit flott brurepar også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Det er kjekt å høre. :) Flotte er de. :)

      Slett
  2. Utrolig flotte bilder, Ingrid! Du er flink til å fange øyeblikket og flink til å få med det gode lyset! :o) Hva slags nyinnkjøpt objektiv var det du brukte?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg har kjøpt et rimelig canon 50 mm 1,8 objektiv. Det bærer preg av å være litt plastic fantastic, og man må så langt unna som 0,45 meter før det vil fokusere, så jeg har noe å utsette, men veldig fint lys og gode portretter!

      Slett